Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

D20d 97K39k

19. 10. 2017 15:35

Škoda, že těm, kdo rozhodují, chybí buď odvaha nebo - což by bylo mnohem horší, zdravý rozum. Koneckonců, nezbývá nic jiného, než jít volit, aspoň doma....

0 0
možnosti
MK

R^ Stále nemohu uvěřit tomu, že se v Evropě proces sebezničení děje jen z hlouposti lidí, kteří ji řídí. Kde je ta síla (síly), která zjevnou debilitu vydává za to správné evropské směřování. Lidé, kteří ještě nepozbyli obyčejnou lidskou soudnost, by se měli tomuto procesu rozhodně postavit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 686x
Dne 19.7.2012 jsem prodělal cévní mozkovou příhodu (CMP). Tato příhoda změnila život nejen mně, ale i mým blízkým. Díky dnešnímu způsobu léčby a rehabilitaci jsem se postavil na nohy a jsem relativně soběstačný. 

 

Chci psát o tom, co prožívám, o lidech, které potkávám a o Bohu, kterého stále poznávám.

 

CMP mi postihla i paměť a zrak. Proto prosím o trpělivost s mým pravopisem, slovosledem a přeskakováním myšlenek.

Seznam rubrik