Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A ještě jednu věc dodám:

Muslimové se to tady snaží ovládnout, ale až se jim to podaří, nakonec padnou na nos i oni.

Evropa je pro ně výhodná právě proto, že je taková, jaká je. Jestliže ji ovládnou, přizpůsobí ji ok obrazu svému. Možná ještě pár let pojede setrvačností a oni budou moci těch pár let si žít jako falešný vrchní Dalibor Vrána v žitě. Ale až tu podstatu spotřebují, zjistí, že to tady ovládli za cenu zničení.

Já jsem raději řadovým občanem fungující společnosti než příslušníkem vládnoucí vrstvě ve společnosti, která je tak rozvrácená, že nevýhoda vyplývající z té rozvrácenosti je silnější než výhody vyplývající z příslušnosti k vládnoucí vrstvě. Raději budu mít dvacet tisíc mezi dvacetitisícáři, tedy sice průměrný, ale slušně si žijící, než abych měl pět tisíc mezi dvoutisícáři, tedy nuzák mezi ještě většími nuzáky.

K postavení "nuzák mezi ještě většími nuzáky" směřují muslimové, jestliže ovládnou Evropu.

Nakonec na tom prodělají i oni sami.

0 0
možnosti

Stoprocentní karma.

Mne někteří pravidelní účastníci těchto diskusí označují za hysterického člověka, protože o nebezpečí islamizace často píši.

Smutné je, že až poznají, zda já jsem byl hysterický, či oni krátkozrací, bude už pro Evropu pozdě.

2 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 686x
Dne 19.7.2012 jsem prodělal cévní mozkovou příhodu (CMP). Tato příhoda změnila život nejen mně, ale i mým blízkým. Díky dnešnímu způsobu léčby a rehabilitaci jsem se postavil na nohy a jsem relativně soběstačný. 

 

Chci psát o tom, co prožívám, o lidech, které potkávám a o Bohu, kterého stále poznávám.

 

CMP mi postihla i paměť a zrak. Proto prosím o trpělivost s mým pravopisem, slovosledem a přeskakováním myšlenek.

Seznam rubrik