Diskuse

Podvolení

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jsem rád, že nemusím řešit tuto volbu. I když islám je zdravý: při modlitbách je to slušný tělocvik. Ale zas nesmějí chlastat, to tady nemá šanci, tady je země Keltů a Slovanů. Ať si trhnou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 686x
Dne 19.7.2012 jsem prodělal cévní mozkovou příhodu (CMP). Tato příhoda změnila život nejen mně, ale i mým blízkým. Díky dnešnímu způsobu léčby a rehabilitaci jsem se postavil na nohy a jsem relativně soběstačný. 

 

Chci psát o tom, co prožívám, o lidech, které potkávám a o Bohu, kterého stále poznávám.

 

CMP mi postihla i paměť a zrak. Proto prosím o trpělivost s mým pravopisem, slovosledem a přeskakováním myšlenek.

Seznam rubrik