Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D21d 57K80k

18. 4. 2017 13:36

Asi bude nejlepší si celou knihu raději přečíst, každopádně je její obsah dobrým varováním před tím, co by mohlo v těchto zemích kteroukoli křesťanku potkat (o ateistce nebo dokonce bezvěrkyni ani nemluvě, pro ty mají muslimové pouze nejvyšší pohrdání a podle toho i zacházení...).

0 0
možnosti

M29i56l13a38n 58R34a85d83e92k

11. 4. 2017 18:13

nazev knihy, pane Chudacek by se dal definovat i takto - nejsem islamofobka, xenofobka, jsem otevrena vsem kulturam, vsechna nabozenstvi jsou stejne dobra, a jsem pro multikulturalismus. A pridejte k tomu ten rok kdy se provdala, to se vedelo jeste mene, leda tak z romantickych romanu.

Vite vy co spousta takovych jako ona se provdaly za sve muslimy, kteri byli tak uzasni - pred svatbou - a pak to diveni, vzdyt on byl takovy jiny, ne jako ti co ti xenofobove popisuji, to jsou fasiste a naciste, atd.

0 1
možnosti
Foto

Nemusi jit jen o muslimy. Mnoho zen se provda za macho muze, kteri jim pred svatbou imponuji. Po svatbe se vsak divi, jak se k nim muz chova. Rozumne priznaji, ze to mohly vedet, ze je kamaradky a maminka pred nim varovaly.

0 0
možnosti
Foto

Nezlobte se, dle mne je to divna zena a divna kniha. Stale byla necim prekvapena a necemu se divila. Vzdyt mohla vedet a jiste i vedela, jaka zeme je Saudska Arabie. Jeji nastavajici ji dal zavcas najevo, jaky muz je a co od ni ocekava.

0 2
možnosti
Foto

"To však netušila, že do této, pro ni bizarní, země, se brzy vrátí a prožije zde celých deset let života, které ji navždy poznamenají."

Mozna to netusila, protoze si myslela, ze si na svem muzi vymuze zivot jinde. On ji to vsak mozna rekl jiz behem zasnub. Na me ta zena dela dojem sprachproste podvodnice, ktera se prepocitala.

Tim pochopitelne neschvaluji rezim v Saudske Arabii. Jak se v SA zije, to je vsak predevsim jejich vec.

0 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 686x
Dne 19.7.2012 jsem prodělal cévní mozkovou příhodu (CMP). Tato příhoda změnila život nejen mně, ale i mým blízkým. Díky dnešnímu způsobu léčby a rehabilitaci jsem se postavil na nohy a jsem relativně soběstačný. 

 

Chci psát o tom, co prožívám, o lidech, které potkávám a o Bohu, kterého stále poznávám.

 

CMP mi postihla i paměť a zrak. Proto prosím o trpělivost s mým pravopisem, slovosledem a přeskakováním myšlenek.

Seznam rubrik