Diskuse

Atlas mraků

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Film jsem neviděla. Knížku řadím mezi ty nejlepší, co jsem kdy četla. Nejen proto, že je dobře napsaná a měla určitě dobrého překladatele. Je to román, jaký ve vás zanechá stopu, rozhodně nezmizí z hlavy hned po přečtení.

0 0
možnosti

Tohle je typ knížky, která se nedá natočit se vším všudy.

Proto třeba podle většiny knih od S. Kinga vznikají béčkové paskvily. Zmizí veškerá psychologie postav a zbudou jenom ubohá strašidla. Jenže King je autor bestsellerů, tak stejně všechno zfilmují.

0 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 686x
Dne 19.7.2012 jsem prodělal cévní mozkovou příhodu (CMP). Tato příhoda změnila život nejen mně, ale i mým blízkým. Díky dnešnímu způsobu léčby a rehabilitaci jsem se postavil na nohy a jsem relativně soběstačný. 

 

Chci psát o tom, co prožívám, o lidech, které potkávám a o Bohu, kterého stále poznávám.

 

CMP mi postihla i paměť a zrak. Proto prosím o trpělivost s mým pravopisem, slovosledem a přeskakováním myšlenek.

Seznam rubrik